Saturday, April 30, 2011

Jūsų suvokimas yra jūsų realybe

Gana Frickin kietas (tai yra homoseksualus registravimo Juslinė medžiagos iš numanomus MRM svetainės balso vyrams)



http://www.avoiceformen.com/2011/04/09/pretty-frickin-cool/comment-page-1/#comment-29462

pagal BR Merrick 4, 9, 2011 m.

"Man patinka vaikščioti žemyn kalno į patogumui parduotuvė galbūt porą kartų per savaitę. Aš gyvenu didelis-bet-malonus Butas kompleksas, kinda iš boonies. Taigi aš klausytis Prokofjevas 's "vasaros naktis" Suite mano iPod ir žengti mini-mall, kai aš galimybę į aukštas, platus c.i.f., Przystojny juodas vyrukas, tikriausiai apie 10 metų jaunesnis nei I, raumenų Prigludęs juoda tee marškinėliai ir Kamufliažinis šortai, laikydami rankas cutest berniukas, jūs matė nuo šį vieną. Maža, mažas berniukas pants. Džinsus su Nr nugarą kišenės. (Tais atvejais, kai nėra jis įdėti savo berniukas piniginės?) Džinsus yra taip Maisveidīgs, atrodo, kad jis nėra užpakalis.

Aš perduoti juos ir stebėjo, ir stebėjo, ir stebėjo su didelis šypsnys į mano veidą.
Kai buvo vadovauja atgal namo, jie vis dar kelyje į mane. Aš labai norėjau paklausti jo, ar galėtų būti paveikslėlį, greitai interviu jis išsiaiškinti, kas/kas/jei/kai/kodėl/kaip. Aš norėjau pasidalinti šiek tiek daugiau apie tai, kaip aš dalytis. Bet aš džiaugiuosi, aš nusprendžiau prieš tai. Nėra ką pasakyti apie haiku, nors tai skamba daugiau graudus anglų kalba:

Tėvas ir sūnus
Ėjimas koja kojon be
Mano trukdžių.

Todėl aš susilaikyti nuo paminėti pièce de résistance , kai jis iškedentas kad vaikas iš savo pusės liemens ir pateikti jį per savo pečių.

BR Merrick rašo "streikuoti šaknis" ir "A balso vyrams," gyvenimą į šiaurės rytus, didžiuojasi būti klasikinės muzikos redaktoriaus Amazon.com ir iTunes ir nepaisant visų nuodingas televizijos pobūdį, Dievas pats turės smalsauti savo DVD iš "Monty Python plaukioja cirko" iš savo šaldymo, mirę rankas, iškilusi grėsmė amžinai nuteistųjų. "



Komentarų apie šį puslapį ir greitai suprato, šis vaikinas tikrai gali būti vyrų teises, bet tai nėra minios, kad dauguma tiesiai vyrams būtų rimtai tipo. Aš nieko prieš LGBT minios, bet kodėl ten būti nieko nuotoliniu būdu Juslinė į svetainę kaip tai? Nėra jokių įtikinančių argumentų, kad esu susipažinęs patvirtinti jo galiojimas, supratau, kaip malė pagal "feministė judėjimas", kad yra malė orientuotas ir viršijimas su homoseksualų ideologσw, kad bus, žinoma, ne suma daug ilgainiui ir greičiausiai sukelti daugiau žalos nei gerai, kad heterosexuals, kad būtų tikrai looking for a palanki grupė žmonių. Garso susipažinę?

Aš sąžiningai negalėjo rūpintis mažiau ką nors daro savo miegamasis. Bet kaip gali kas nors imtis jūs rimtai, kai yra pranešimų patiko, kad jūsų svetainėje? Kurie leistų svetainės kad "remia" [įveskite lyties] teises, apie priešingą lytį kalbama (kai kuriais atvejais gali būti galiojantis atsižvelgiant į ypač rodinys), tada leidžia tie patys žmonės grupėje rašyti sexualized ir sensualized straipsnių apie tą pačią grupę žmonių? Ak, feminists. Ji tik daro tiek daug prasmės. Įvesti vyriškos lyties feminazi metus.

Žinoma, leidžia ne sutelkti dėmesį visų blogų dalykų, kurie vyksta ten, nes neblogai turi potencialą, kad žemės. Kaip feminists, jie advokatas jų lyčių teisių kartais pasakyti mažiau kaip geros reputacijos dalykų apie priešingą lytį, eiti į isterija kiekvieną kartą, kai kažkas klausimų tam tikromis temomis, imtis ką nors pasakyti iš konteksto ir, žinoma rezultatas pavadinimas telefonu be priežasties ne visi (taip patBe ne susitarti su jais visiškai).

Paklaustas, paprastą klausimą "kaip malė, tiesiai paauglys manote?", kad gali atsitikti, per šį puslapį ji buvo susitiko su sieros rūgštis, ad hominem išpuolių ir tipiškų feministė purvo pakabinamieji kaip įprasta. Ji neatsižvelgė ilgas man sugauti vėjo, kas iš tiesų vyksta. Jie buvo gynybinės be priežasties. Jie buvo daugiau kaip reaguoja į paprastą klausimą "Kaip svarbi šį pranešimą vyrų teises?" Ji neatsižvelgia į genijus, suprantame, kad jie buvo yra per apsaugos kažką, kad nebuvo net ataka į pirmąją vietą.

Visais sąžiningumo, gavo paprastas atsakymas, mes parama homoseksualai, registravimo Juslinė straipsnių apie kiti žmonės sakė "gerai" ir būtų neišeisite etape teisę. Tačiau reakcija, kad gavau man galvoti, kad būtų klijuoti per purvo pakabinamieji ir ji neatsiώvelgλ daug man pamatyti, ką jie apie.

Tai ne pirmą kartą Pauliaus grupės atėjo į klausimą apie tai vientisumą. Dėl to dėstydamos buvo ataskaitas rasinės slurs, pavadinimas telefonu, išgedinimas taktiką ir t.t. (jūs žinote, visiškai feministė dalykas) ir jis padarė daug MRMs give up apie juos. Jų taip pat yra nuorodos į pro "White nacionalistinė" svetainėse kaip http://www.inmalafide.com/ , taip pat yra anti-feminist arba pro APS bet sąžiningai, gali rimtai galima jums grupė su peržiūros patinka, kad? Na, manau, mangina gali būti įvairių formų ir formų. Kai aš sakau mangina, šiuo atveju, I mean vyrai, kad yra toks silpnas, kad jie turi grupė iki kitiems nereikalingų emocinę paramą poreikį. Kaip padaryti feminists. Tai liūdna diena.

Žmogus gali būti reikalaujama apmokėti seksualinis priekabiavimas, "leering" į moterį darbo vietoje bet homoseksualų žmogus gali rašyti Juslinė straipsnius vyrų teisių svetainėje, kad čempionų "Vyrų ir berniukų" tais atvejais, kai bet koks berniukas gali būti Banglentės tai puslapių ieško atsakymus, tik prie pamatyti kažką panašaus. Kai aš paklausė apie komentarą, kad jis padarė nurodant "vyrų yra sveikintinas čia be kvalifikacijos" aš paminėti, kad galbūt jis negali būti gera idėja nes jis gali pritraukti pedos arba nariai iš NAMBLA klika, dar kartą, konstruktyvios kritikos buvo susitiko su gynybinės spaudimas ir sieros rūgštis.

Galiausiai, kad sakė, aš suprantu, kaip sunku gali būti, kad daug atskirų veidus ir matmenų žmonių iš įvairių sluoksnių, įsitikinimus, seksualinė orientacija, ir tt ir po vienu stogu. Paul, pats, nėra daugiau nei jo tikroji dalis, ką jis daro ir kelia daug savo laiko (ir išteklius iš ką galite surinkti) į šį projektą. Jei jis gali gauti savo over-reactive, hiper gynybinės lackeys augti poros ir savo gyvenimą be gyvenimo vicariously per ką tik galima apibūdinti kaip Okaleczenie spaudimas kaip stiprus, vyriškas, vyriškumas, tada galbūt daugiau vyrų būtų pamatyti grupės yra atviros, teigiama.

Dauguma vyrų (arba moterų, kad norėsite padėti) bus ne suderinti save su grupe whiners, kaip feministė kariuomenę. Kaip ir dauguma mano kartos žmonių, kad prieštarauti juokingumas, seeping į mūsų norimą tarpų awesomeness pasakyti, "sėkmės su".

No comments:

Post a Comment