Saturday, April 30, 2011

Din uppfattning är din verklighet

Vackra Frickin cool (detta är homosexuell bokföra sinnliga materialet från en förmodad MRM webbplats en röst för män)



Från http://www.avoiceformen.com/2011/04/09/pretty-frickin-cool/comment-page-1/#comment-29462

av b. r. Merrick 4/9/2011

"Jag vilja gå ner kullen till bekvämlighet store kanske ett par gånger i veckan. Jag bor i en komplex, kinda ut i boonies stora-men-trevlig lägenhet. Så jag lyssnar på Prokofiev's "Sommarnatt" Suite på min iPod och kämpa mini-mall, när jag chans på en lång, bred-tagit, snygg svart kille, troligen omkring 10 år yngre än jag, muskel-fast svart tee skjorta och kamouflage kortfilmer, hålla handen på den sötaste lilla pojken som du har sett sedan här. Liten, liten pojke byxor. Jeans med ingen bakfickor. (Där han lagt sin lilla pojken plånbok?) Jeansen är så baggy ser det ut som han har ingen rumpa.

Jag gått dem och tittade, och tittade, och tittade med ett stort grin på mitt ansikte.
När jag var ledde tillbaka hem, var de fortfarande på banan i mig. Jag desperat ville be honom om jag kunde ta en bild, snabbt intervjua honom att ta reda på vem/vad/var/när/varför/hur. Jag ville dela lite mer av detta än jag delar. Men jag är glad att jag bestämde mig emot. Det finns något att sägas om haiku, även om det låter mer beklagansvärd på engelska:

En far och son
Gå hand i hand utan
Min inblandning.

Jag avstår därför från nämna pièce de résistance när han dras på kid från sin sida av överkropp och placerade honom upp över axlarna.

B. r. Merrick skriver för "slå rot" och "A Voice för män," liv i nordöst, är stolt över att vara en klassisk musik granskare på Amazon.com och iTunes och i trots av giftiga av TV, kommer Gud själv har måste få bort sin DVD-skivor av "Monty Pythons flygande cirkus" av hans kalla, döda händer, under hot om evig fördömelse. "



Jag kommenterade på den här sidan och insåg snabbt den här killen kanske verkligen för mäns rättigheter men det inte är typ av folkmassan som de flesta straight män skulle ta på allvar. Jag har ingenting emot HBT publiken men varför skulle det vara allt fjärrstyra sensuell på en webbplats som denna? Det finns inte några övertygande argument som jag är medveten om att bekräfta dess giltighet så jag förstod det som en hane baserade "feministiska rörelsen" som är hanen sidcentrerade och överskridande med homosexuella ideologer som kommer naturligtvis, motsvarar inte mycket på lång sikt och troligtvis leda till mer skada än nytta för heterosexuella som verkligen skulle ute efter en stödjande grupp av människor. Låter det bekant?

Jag ärligt talat inte kunde bryr vad någon gör i deras sovrum. Men hur kan någon tar på allvar när det finns tjänster som i din webbplats? Som skulle göra en webbplats som "stöder" [Ange kön] rättigheter, talar motsatt kön (i vissa fall kan vara giltigt beroende på en viss vy), sedan gör samma människor inom gruppen skriva sexualized och sensualized artiklar om att samma grupp av människor? Ah, feminister. Det är bara så mycket meningsfullt. Ange år då de manliga Feminazism.

Naturligtvis ska vi inte inriktas på alla de dåliga saker som går där, eftersom bra grejer har potential att göra marken. Som feminister, de förespråkar för rättigheter för deras kön, ibland säga mindre än ansedda saker om det motsatta könet, gå in på hysteri när någon ifrågasätter vissa frågor, ta allt du säger av sammanhang och naturligtvis resultatet att namnge kräver ingen anledning alls (välFörutom inte överens med dem helt).

När frågan om en enkel fråga om "hur skulle känna tonåring manliga, raka sig?" som kan hända över denna sida var det träffade galla, ad hominem attacker och typiska feministiska leran smutskastning som vanligt. Det inte ta lång för mig att fånga vinden av vad som egentligen pågår. De var på defensiven utan anledning. De var över reagera på en enkel fråga "Hur är denna post relevanta för mäns rättigheter?" Det tar inte ett geni att inse att de som är över skyddsåtgärder av något som inte ens under attacken är i första hand.

Ärligt talat, hade jag fått ett enkelt svar "vi stödja homosexuella bokföring sinnliga artiklar om andra män" Jag skulle ha sagt "okej" och skulle ha avslutat stadium rätt. Men den reaktion som jag fått mig att tänka att jag skulle hålla mig genom lera smutskastning och det inte så mycket för mig att se vad de handlar alla om.

Det är inte första gången Pauls gruppen har kommit i fråga om dess integritet. På spjutspets fanns det rapporter om ras förtal, namnet calling och shaming taktik, etc (du vet, det hela feministiska som) och en mängd MRMs ge upp dem. De är också länkar till pro White nationalistiska webbplatser som http://www.inmalafide.com/ som också är anti-feminist eller pro MRA men ärligt talat, kan allvarligt kan du ta en grupp med vyer som? Tja, antar jag att mangina kan finns i många former och former. När jag säger mangina, i det här fallet menar jag behovet av att män som verkar vara så svaga att de behöver att gruppera upp på andra onödiga känslomässigt stöd. Precis som vad feminister gör. En sorglig dag det är.

En man kan debiteras för sexuella trakasserier för "leering" vid en kvinna på arbetsplatsen men en homosexuell man kan skriva sinnliga artiklar på en mäns rättigheter webbplats som UEFA champions "Män och pojkar" där varje pojke får surfar det är sidor söker svar, bara för att se något liknande. När jag frågade om en kommentar som han gjorde nämnde om "män är Välkommen här utan förbehåll" jag att det inte får kanske en bra idé eftersom det kan locka pedos eller medlemmar från NAMBLA klick, igen, konstruktiv kritik möttes med defensiva posering och galla.

Med detta sagt, har jag slutligen inser hur svårt det kan vara att många enskilda ytor och dimensioner av människor från olika bakgrund, övertygelse, sexuell läggning, etc. under samma tak. Paul, själv, gör mer än sin beskärda del med vad han gör och tar mycket av sin tid (och resurser från vad jag kan samla in) i detta projekt. Om han kan få sin over-reactive, hyper-defensiven lackeys att växa ett par och har sitt eget liv utan lever övervakningskommittén vad kan bara beskrivas som halthet posering som starka, manly, maskulinitet och sedan kanske fler män skulle se som en öppen, positiv kraft.

De flesta män (eller kvinnor som kanske vill hjälpa) kommer inte ansluter sig till en grupp av gnällspikar, liksom den feministiska trupp. Som med de flesta i min generation som motsätter sig ridiculousness som sipprar in våra önskade blanksteg för awesomeness säga, lycka"med som".

No comments:

Post a Comment